Dárek zdarma ke každé objednávce

Tekuté mýdlo na ruce v hliníkové láhvi, 300ml

Hawkins & Brimble
Dostupnost Skladem
Můžeme doručit do:
26.11.2024
Kód: HAW080
429 Kč / ks
Tekuté mýdlo na ruce v hliníkové láhvi, 300ml
Tekuté mýdlo na ruce v hliníkové láhvi, 300ml
Pánské
Doprava
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 000 Kč
Skladem
Blesková expedice
Zboží máme SKLADEM
Dárek
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Od zdroje
Přímo od zdroje
Jsme VÝHRADNÍ dodavatelé

Tekuté mýdlo na ruce s vůni elemi a ženšenu. Jemná pěnivá textura zanechá vaše ruce čisté a ošetřené. Nyní zakoupíte v hliníkové láhvi, která vám bude sloužit jak jen dlouho budete potřebovat. Po spotřebování náplně jednoduše stačí dokoupit náplň v plastovém recyklovatelném sáčku a tekuté mýdlo přelít do hliníkové láhve s pumpičkou.

Zamezte kontaktu s očima.
Bez parabenů, barviv, sulfátů a minerálních olejů
Netestováno na zvířatech.
Vyrobeno v U.K.

Objem 300ml


Použití: Naneste tekuté mýdlo na mokrou pokožku, vytvořte jemnou pěnu a řádně opláchněte vodou.
Láhev po spotřebování znovu doplňte tekutým mýdlem.

Hawkins & Brimble je nová britská značka pěstící kosmetiky pro muže - věnuje se péči při holení, péči o vousy, pleť i vlasy. Z pestré nabídky produktů si vyberou vyznavači nejrůznějších módních stylů.

Značka Hawkins & Brimble představuje návrat k tradičnímu holení a motivuje muže, aby hrdě pečovali o svůj zevnějšek. Hawkins & Brimble - jedinečné produkty pro náročné muže.

Doplňkové parametry

Kategorie: Mýdla
Hmotnost: 0.3 kg
Objem: 300 ml
Složení: Aqua (Water), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Sorbitan Sesquicaprylate, Glyceryl Laurate, Sodium Chloride, Sodium Sulfate, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Phytate, Linalool, Potassium Sorbate.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Hawkins & Brimble je mladá britská značka pečující kosmetiky pro muže, založená v roce 2016. Představuje renezanci v péči mužů o svůj zevnějšek, návrat k rituálu holení jako k symbolu mužství. Cílem značky je vynikat 100% kvalitou, trendovým designem, fair-trade výrobou a originálními produkty naplnit očekávání náročné mladé generace.

producer-44-hawkins-brimble